30 Kasım 2012 Cuma

Evler

Kuşadası'nda bir fotoğraf yarışması düzenlenmişti. 28 Ekim 2012
Fotoğrafçılık adına yaptığım ilk gezi.
Aynı zamand bir yarışma.
3 gün boyunca Kuşadası'nda fotoğraf çekilecek. 1. 2. 3 lüğe para ödülleri. İlk 30 a sergileme ödülü...

Gözümüz ilk 3'te değildi. Sergileme belki...
Ben hiç iddialı değildim. Çünkü benim ilk deneyimimmdi. Fotoğraf makinam bile yoktu daha. Arkadşaımın makinasını kullanıyordum. Onu da ilk defa kullandığım için yeni yeni alışıyordum ona...
Cumartesi sabah saat 5:30 civarında Kuşadası'na vardık. Tepe mahallesi denilen varoş bir mekana çıktık. Kuşadası'na yukarıdan bakan bir yer.. Orada Atatürk heykeli vardı. Kocaman...
Oradan güzel siluetler çekeceğimizi düşünüyorduk. Çektik de...
Yokuş yukarı çıkarken evlerin duruşu ilgimi çekmişti... ve üzerinde hiç çalışma yapmadan öylesine çekip geçtiğim bir kare...

Daha sonradan fotoğraftan anlayan, benden çok daha profesyonel arkadaşlarıma fotoğrafı gösterdiğimde benim seçtiğim diğer fotoğraflarımdan daha favori olduğumu söylediler. Aslında benim hiç bundan ümidim yoktu. Hatta elemelerre bile göndermeyi düşündüğüm fotoğraf değildi. Ama güzel bulundu. Gerçi Hoş, ödül amaya yetmedi. Ama profesyoneller tarafından takdir edilmek hoş birşey... :)

Sol üstte üçgen oluşması, evlerin duruşu, bindirme yapmaması, renklerindeki ahenk...
Evet bence de güzeller...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder