20 Kasım 2012 Salı

Katagori Kapak Fotoğrafı Ödülü

Bir kereye mi mahsus olur bilemiyorum ama yeni üye olduğum fotoğrafturk.com a yüklediğim fotoğraf, katagori kapak fotoğrafı olarak seçilmiş. Çok gurur duyulacak birşey mi bilmiyorum ama bu benim çapım için iyi bir ödül.
Fotoğraf hocam hep demiştir. 'Siyah beyaz fotoğraf her zaman bana daha esrarengiz gelmiştir...' diye
Ben çok katılmamıştım. Bu benim ilk siyah beyaz çalışmam ve ilkinden turnayı gözünden vurdum diyebilirim benim gibi acemi bir fotoğrafçı için.. :)



Okulumda matematik kursu verirken vermiş olduğum ara sırasında çektim. Gün batarken bulutlar havada puslu bir etki bırakmış. Aslında ilk etapta bana sorsanız fotoğraf çekmek için kötü bir zaman diyebilirdim. Ama hayatın insana ne zaman ne katacağını bilemezsiniz işte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder